Palautukset

Asiakkaillamme on oikeus palauttaa tai vaihtaa tuotteet 14vrk sisällä paketin saapumisesta. Ilmoita palautuksesta osoitteeseen info@autahevosta.fi ennen lähetystä.

Palauta tuotteet osoitteeseen

Ulla Uosukainen
Tuomitie 1 C
33470 Ylöjärvi
045 -85 95 190

Paketin voi lähettää Postin toimistoon tai tähän pakettiautomaattiin: K-Supermarket Linkki, Mastontie 2, 33470 Ylöjärvi

Palautettujen tuotteiden tulee olla virheettömiä, käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Sovituksessa olleet bootsit tulee pestä huolellisesti. Likaisista, naarmuuntuneista tai viallisista bootseista ja puuttuvista osista veloitamme arvonaleneman mukaan.

Bootsien verkkopussin sisältö lähetetään aina kokonaisena pakettina. Laita palautukseen kaikki, mitä verkkopussin sisällä oli (bootsit, pienet neoprenpehmusteet ja muovipussi sisältöineen: etupantoja 2kpl, pitkiä pantoja 2kpl +vararuuvit).

Palauttaminen ja vaihto on omakustanteista eli palauttaja vastaa palautuksen ja vaihtopaketin toimituskuluista. Hyvitämme palautettujen tuotteiden hinnan 14vrk sisällä siitä, kun palauttamasi tuotteet ovat saapuneet meille.



Vaihdot

Sovita bootseja tämän videon mukaan: Kuinka Scoot bootseista valitaan sopiva koko
Jos haluat vaihtaa toiseen kokoon, ilmoita mitkä tuotteet vaihdat ja mihin tuotteisiin: info@autahevosta.fi tai WhatsAppilla 044-9833133.

Kiireellisissä tapauksissa kannattaa tehdä uusi tilaus, jolloin saat uuden paketin heti postiin ja palautuksesta rahat tilille heti, kun olemme tarkistaneet palautuksesi.

Jos ei ole kiirettä, odotellaan ensin pakettisi meille ja käsitellään palautus normaalisti. Maksettuasi uuden paketin lähetyskulut (7,50e, saat laskun sähköpostiisi), laitamme uuden paketin postiin.

Aloituspakkauksen lisäosia (pohjalliset, Custom Gaiters isot pehmusteet, Mud Strapit) ei tarvitse palauttaa vaihtopaketissa, mikäli sama koko on tulossa sinulle takaisin uusien bootsien kanssa.



Jos tuotteessa on virhe

Jos epäilet, että tuotteessa on valmistusvirhe, ota yhteyttä info@autahevosta.fi tai 044-9833133/Päivi. Vaihdamme veloituksetta virheellisen tuotteen ja lähetämme uuden tilalle. Maksamme palautuksen postikulut tilillesi.